16 באפר׳ 2014

I love my denim

לנה דל ריי הדגולה זמזמה באחד השירים שלה "blue jeans ,white shirt", פשוט חוכמה מלאה בפשוטות. אז את הג'ימס דין הישראלי עדיין לא יצא לי לפגוש אבל את הבלו ג'ינס יצא לי לפגוש המון! אפילו יצאנו לכמה דייטים מוצלחים ביחד ומאז אנחנו בלתי מנוצחים.


אז יש כאלו שיבחרו ללבוש מכנס ג'ינס, יש כאלו שילכו על חולצת ג'ינס , יש כאלו על ג'קט ג'ינס ויש כאלו הנועזים ישלבו את כל אלו ביחד! אני לגמרי בעד!

לנו נשאר להגיד תודה לליווס על זה שהם המציאו את הגלגל מחדש ובזכותם הרבה בעיות לבוש בבוקר נפטרו כלא היו .
לציטוט " אני פשוט אזרוק על עצמי ג'ינס וחולצה ואני חייבת לעוף!" כמובן שמאז ליווס הרבה רשתות עלו על הגל והתחילו להוציאו מבחר של ג'נסים במחירים מוזלים לכל כיס ומלא גזרות שונות ומחמיאות. אתן לכן את הפרשנות שלנו לבד האהוב.













ג'קט : מנגו
הגזרה האוברסייז של הג'קט הפכה את הלוק מקלאסי ליותר משוחרר וחופשי.



ג'קט: שוק יד שניה




החולצה/ שמלה הזאת היא בכלל חולצת גבר שקניתי בשוק יד שנייה מדהים בלונדון וזה עלה לי בסך הכל 10 פאונד! מציאה של החיים! מי שבינינו אוהבת לפשפש בשווקים אני ממליצה בחום לקנות ג'קט ג'ינס מיד שניה,אפשר למצוא שם דברים מקוריים של ליווס במחיר מהממם(:

מחכה לראות את אתן תשלבו את הdenim שלכן.
שיהיה חג שמח וניפגש בפוסט הבא !



אין תגובות: