6 ביוני 2014

הלילה הזה תלבשי לבן

הגיע יום שישי, ואנחנו בתצוגת אופנה של אלון ליבנה. צהריי היום, מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, שלל אורחים הגיעו בלבוש ערב מרשים למרות החום של העיר. כולנו צועדים למטרה אחת , לראות את הכלות של ליבנה.


בכניסת המלון הייתה אווירה מלכותית והשלטים הובילו אותנו לקבלת הפנים שהייתה בסגנון מסיבת קוקטייל, החל מהמלצרים שהיו לבושים בסגנון מוקפד ועד האורחים שהמסתובבים עם כוסות יין כיאה לאווירה אירופית שאליה ליבנה ייחל. נציין גם על הקינוחים המרשימים ביופיים שהוצגו במרכז האולם ומשכו אליהם גם את הבנות עם הדיאטות הכי קפדניות. נשבח את ״וואלה!מזל טוב״ שעשתה עבודה דקדקנית והכניסה אווירה שיקית עד לפרטים הקטנים, מהמחברות שחולקו בכניסה עד עיצוב המקום שכלל שולחנות לבנים גבוהים , שנדלירים מרשמים שמעניקים תאורה רומנטית והשטיח הצבעוני הפרוס לאורך רצפת האולם.

ליבנה הציג את קולקציית הכלות שלו לשנת 2015 שכללה בתוכה כ- 30 דגמים. שמלות הכלה החזירו אותנו לשלהי שנות ה-20 באמצעות התחרות המרשימות ואבני הסברובסקי הרקומות בעבודת יד קפדנית ראויה לשבח. השמלות היו בניחוח וינטאג׳ מודרני דבר המאפיין את הסגנון הייחודי של ליבנה בשמלות הכלה שלו. נדגיש ששילובי ההתחרות עם בד השיפון היו במידה מדויקת ובטעם טוב ונראה שהושקעה בה מחשבה ועבודה רבה.






















אין תגובות: