6 ביוני 2015

מופע השקה של גיא ויהל

ביום חמישי ה4.6.15 הופיעו במועדון התאטרון ביפו הצמד "גיא ויהל", אשר דאגו להקפיץ את המקום במוזיקה אינדי-רוק איכותית, ואף אורח לא נשאר אדיש למופע החדשני, המרגש בעל הטקסטים עם האמירה המשמעותית. למופע הצטרפה בת זוגתו של גיא, מרינה מקסימילאן בלומין אשר הביאה לבמה אנרגיה ממגנטת והיפנטה את הקהל בקולה ובתנועותיה המחשמלות. בסוף המופע הפציע עידן רייכל ודאג לרגש את הקהל ביכולותיו המוזיקליות ובסיפורו האישי מהיכרותו עם הצמד עוד מימי הפנימייה, אשר שימש להם כמנטור אישי ב"הדסה".


צילום: יובל אראל



כבר בכניסה ניתן היה לראות תור ארוך של קהל מעריצים, אנשי תקשורת ומקרובים עומדים לאורך אותו תור ארוך בשדרה ומחכים, מחכים להיכנס למופע. צמוד לתחילת המופע המקום התמלא בקהל מגוון מכל שכבות הגילאים- ילדים, מתבגרים , מבוגרים ואפילו כאלו שאת ימיהם כקופצים בשורה הראשונה כבר סיימו וכרגע הם מסתפקים לשבת בכיסא קטן בצד ולהאזין למוזיקה טובה בעלת אמירה שונה. גיא ויהל התחילו את המופע עם שירים שקטים ונוגעים ובהדרגה דאגו להכניס את הקהל לעניינים עם שירים קצביים. השניים הפתיעו לקראת סוף המופע כאשר שרו את השיר "בואי אהבה" מתוך הרחבה בה עמד הקהל ההמום לנוכח המפגש המפתיעה. ניתן היה להבחין במרינה מקסימליאן נוטשת את הבמה ומצטרפת לרחבה כאחת הגרופיות של הצמד, כאשר היא קופצת ורוקדת כיאלו היא איננה אושיית תקשורת מפורסמת כלל.



צילום: יובל אראל


שנייה לפני שהקהל מתפזר לביתו הפתיעו השניים כאשר הזמינו את עידן רייכל לשיר יחד איתם על הבמה, השלושה נגעו בכל אחד מהלבבות של הצופים עם השירים "חלומות של אחרים" של עידן רייכל ועם "שמיים בוערים" של הצמד המושמע בלי סוף בתחנות הרדיו. המופע נגמר עם השיר "תראי אני אוהב" הרוקיסטי וגרם לכולם לקפוץ, לשיר ובעיקר להתאכזב לנוכח העובדה שהמופע נגמר. אט אט הרגליים יוצאות לכיוון שדרות ירושלים והפיות ממשיכים לזמזם את מילות השיר "תראי אני אוהבת ואת צוחקת וסולחת".


צילום: יובל אראל


גיא ויהל, בהחלט השארתם לנו טעם לעוד.

https://www.youtube.com/watch?v=1lUbs_zbSXI


כמקובל להופעת רוק התלבשנו בהתאם למאורע, הנה כמה תמונות של הלוקים שלנו לאותו ערב:








שמלה: 
זארה
ג'קט: וינטג'
נעליים: סופרגה
שרשרת: גיא גיל





שמלה: זארה
נעליים: מליסה לסטורי

חפשו אותנו גם באינסטוש wearitandworkit@

אין תגובות: